Resultaat 71 - 80 (van 130)

• Bibliotheek draait goed jaar ondanks corona Bekijk details

5 juli 2021

De Bibliotheek in Hoevelaken, Nijkerkerveen en Nijkerk hebben vorig jaar ondanks corona een goed jaar achter de rug. De coronatijd gaf gelegenheid voor innovaties zoals de Afhaalbieb, Thuisbieb en de Bezorgbieb, de mogelijkheden voor streaming van activiteiten en voorleesfilmfilmpjes die via de lokale omroep werden uitgezonden. Dit blijkt uit het jaarverslag van de Bibliotheek over 2020.

• Gratis jeugdactiviteiten tijdens Summer Experience Nijkerk Bekijk details

1 juli 2021

Tijdens de hele zomervakantie organiseert de gemeente Nijkerk een uitgebreid programma van gratis sportieve, culturele en recreatieve activiteiten voor de jeugd van 4 t/m 18 jaar. Met al deze activiteiten doet de gemeente deze zomer iets extra’s voor de jeugd in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen.

• Boek 'n trip: beleef deze zomer duizenden verhalen Bekijk details

30 juni 2021

Ben je tussen de 12 en 18? Boek dan 'n trip! Tijdens de zomeractie kun je de mooiste verhalen beleven. Gewoon op je telefoon of tablet. Met de gratis online Bibliotheek-app download je de leukste e-books en luisterboeken. Ook als je nog géén lid bent van de Bieb.

• Informatie Punt Digitale Overheid geopend Bekijk details

17 juni 2021

Op woensdag 16 juni opende wethouder Nadya Aboyaakeb het Informatie Punt Digitale Overheid bij Bibliotheek Nijkerk.

• Henriëtte Hofman nieuwe stadsdichter Bekijk details

10 juni 2021

Henriëtte Hofman is de nieuwe stadsdichter van Nijkerk. Dit is woensdagavond 9 juni bekend gemaakt.

• Bibliotheek Nijkerk wint ‘Lente-etalagewedstrijd’  Bekijk details

27 mei 2021

Bibliotheek Nijkerk wint de ‘Lente-etalagewedstrijd’ die werd georganiseerd door Probiblio. Volgens deze Provinciale Ondersteunings Instelling is het juist in deze tijd belangrijk dat bibliotheken goed zichtbaar zijn voor het publiek. ‘De grote etalages of ramen waar veel bibliotheken over beschikken bieden hier volop mogelijkheden voor’.

• De Bibliotheek is weer open! Bekijk details

17 mei 2021

De versoepelingen gaan door en ook de Bibliotheek mag vanaf donderdag 20 mei weer open. Lekker zelf tussen de boeken snuffelen of een krantje komen lezen in de Bibliotheek. Wij zijn erg blij dat we onze bezoekers weer mogen verwelkomen.

• Corona kunstwerk op ramen Bibliotheek Bekijk details

11 mei 2021

De ramen van de Bibliotheek in Nijkerk zijn door kunststudent Lotte Wolf beschilderd met een kunstwerk over corona. Bezoekers kunnen de dialoog met elkaar aangaan over dit onderwerp.

• Taalvrijwilligers gezocht! Bekijk details

8 april 2021

Bibliotheek Gemeente Nijkerk is op zoek naar taalvrijwilligers. Als taalvrijwilliger kun je het verschil maken in iemands leven. Met een paar uur vrijwilligerswerk per week geef je iemand de kans om zijn of haar taalvaardigheid te verbeteren.

• Vernieuwde Iguana Bibliotheek app Bekijk details

6 april 2021

De vernieuwde Iguana Bibliotheek app is beschikbaar gekomen in de app-stores. Deze nieuwe versie heeft verschillende nieuwe features voor nog meer gebruikersgemak.

Paginanavigatie