Digitaal Spreekuur

Het coronavirus is helaas nog steeds niet onder controle. Om die reden is het niet mogelijk om cursussen in te plannen. Door de verdere versoepelingen kan het Digitaal Spreekuur van het seniorweb gehouden worden onder de hieronder opgenomen voorwaarden:

Nijkerk
Bij het Digitaal Spreekuur kun je onder deskundige begeleiding van SeniorWeb en de Bibliotheek ontdekken hoe je de iPad of andere tablets, laptop of smartphone slim kunt gebruiken.

Je kunt hier dus terecht voor al je digitale vragen. Let op: het Digitaal Spreekuur is geen cursus en is nu op afspraak!

Waar: Bibliotheek Nijkerk, Frieswijkstraat 99, Nijker

Aangepaste voorwaarden wegens corona:

• Het Digitaal Spreekuur vindt plaats in de OCHTEND, tussen 9.30 uur en 12.00 uur, op maandag, dinsdag en woensdag.
  • Deelname kan uitsluitend op afspraak. Om een afspraak te maken stuur je een e-mail naar cursusadministratie@seniorwebnijkerk.nl
  • Geef daarbij duidelijk aan op welke ochtenden je kan komen, en op welke tijden, en wanneer je absoluut niet kunt.
  • Vermeld je naam, adres en telefoonnummer.
  • Geef ook alvast zo goed mogelijk aan welke vragen u heeft en of het gaat om pc/laptop, iPad of ander tablet, iPhone of andere smartphone.
  • Vooralsnog gaan wij uit van circa een half uur per afspraak. Is er meer tijd nodig, dan kan ter plaatse gekeken worden of dat kan, of er wordt een vervolgafspraak gemaakt.
  • Meenemen: iPad of andere tablet, smartphone of laptop

Voel je je ziek, blijf dan thuis en kom niet naar de Bibliotheek! Je kunt anderen besmetten! Had je al een afspraak gemaakt, annuleer die dan zo tijdig mogelijk.