De Bibliotheek is weer open!

Gepubliceerd op: 17 mei 2021 16:03

De versoepelingen gaan door en ook de Bibliotheek mag vanaf donderdag 20 mei weer open. Lekker zelf tussen de boeken snuffelen of een krantje komen lezen in de Bibliotheek. Wij zijn erg blij dat we onze bezoekers weer mogen verwelkomen.

Afhaalbieb is gesloten

Nu de Bibliotheken weer open mogen, stoppen wij met de AfhaalBieb en de verrassingstasjes. Dit betekent dat jij zelf weer je boeken kunt uitzoeken in onze vestigingen en je reserveringen weer bij je eigen bibliotheekvestiging kunt ophalen.

Wat moet je weten voor je bezoek?

• Gebruik per persoon een winkelmandje als toegangsitem. Zijn deze op, dan is het maximum aantal toegestane personen in de Bibliotheek bereikt.
  • Studeren, lezen, werken of computeren in de Bibliotheek? Reserveer je plekje bij binnenkomst of telefonisch, Nijkerk/Nijkerkerveen via 033 2451756, Hoevelaken via 033 2535420 en vul in de Bibliotheek de gezondheidscheck in via de QR-code.
  • Houd je in de Bibliotheek altijd aan onze coronamaatregelen.

Coronamaatregelen

Wij vinden de gezondheid van onze medewerkers en bezoekers belangrijk. Daarom hebben wij een aantal maatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Deze regels gelden voor iedereen. Zo kun je de Bibliotheek veilig bezoeken!

• Iedereen houdt 1,5 meter afstand; zowel in als buiten de Bibliotheek. Dit geldt voor iedereen, ook als je uit één huishouden komt - ouders met jongere kinderen uitgezonderd.
  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst
  • In de Bibliotheek is het dragen van een mondkapje verplicht vanaf 13 jaar.
  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, koorts en/of benauwdheid.
  • Heeft iemand bij je thuis klachten zoals koorts en/of benauwdheid? Blijf ook dan thuis.

Vestiging in Hoevelaken gaat vrijdag 21 mei open!

Onze vestiging in Hoevelaken is op donderdag altijd gesloten, dus daar openen wij vanaf vrijdag 21 mei onze deuren!

Openingstijden

Alle vestigingen hanteren de normale openingstijden. Bekijk hier de openingstijden per vestiging.