Bibliotheek Nijkerk is op zoek naar enthousiaste klantenpanelleden

Het online klantenpanel van de Bibliotheek gemeente Nijkerk is dé kans om mee te denken over bijvoorbeeld de bewegwijzering in de bibliotheek, kastindeling, voorleesmiddagen, ebooks in de collectie, een leescafé en over heel veel andere zaken.

Uw mening telt! U laat ons viermaal per jaar door middel van een online vragenlijst weten wat u goed vindt of juist anders wilt en wij gebruiken de uitkomsten om onze dienstverlening te verbeteren. Vier keer per jaar een vragenlijst invullen, het kost u per keer zo’n tien minuten en het wordt door ons zeer gewaardeerd!

De vragenlijsten gaan over diverse onderwerpen, zoals de collectie of onze programmering. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt. Een samenvatting van de resultaten van alle onderzoeken publiceren wij na afloop op onze website. Meedoen of meer informatie? Ga naar biebpanel.nl

Wie zoeken we?
Jong, oud, man, vrouw; iedereen is welkom om mee te doen. Bent u ouder dan 16 jaar en maakt u gebruik van de bibliotheek? Meld u dan aan! We hopen u snel te mogen verwelkomen als nieuwe deelnemer van ons klantenpanel.

Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Petra Boessenkool, petra.boessenkool@bibliotheeknijkerk.nl , telefoon 033-2450014