Vacature vrijwilliger Opruimmedewerker

Als opruimmedewerker ruimt je de boeken op die in de bibliotheken Nijkerk en Hoevelaken door klanten terug zijn gebracht naar de bibliotheek. Je zorgt ervoor dat boeken in de juiste kast komen te staan en zorgt ervoor dat de kasten en de bibliotheek netjes blijven, zodat klanten hun boeken makkelijk kunnen vinden.

De opruimmedewerker wordt aangestuurd door de teamleider. Dit kan ook een gedelegeerde aansturing zijn door een vaste bibliotheekmedewerker.

Taken
• Begroet actief en oprecht klanten en bezoekers.
• Zorgt voor een nette, gastvrije sfeer in de bibliotheek.
• Verwijst klanten met vragen door naar een gastvrouw/ gastheer of medewerker.
• Vult displays aan en onderhoudt presentaties volgens de vastgestelde richtlijnen in de bibliotheek.
• Sorteert en ruimt materialen op.
• Je bent goed bekend met het alfabet.

Wat wij vragen
• Je hebt affiniteit met mensen en media
• Je bent representatief en klantvriendelijk
• Je bent minimaal voor 1 dagdeel per week, de vrijdagavond of zaterdag van 10.00-13.00 uur beschikbaar