Bioscoop Nijkerk/Filmcafé Hoevelaken/Filmcafé Nijkerkerveen

In Theater Streams Breede Beek (Nijkerk), 't Veense Hart (Nijkerkerveen) en de Kopperhof (Hoevelaken) draaien films vanaf september tot en met mei. De films worden vertoond op een groot scherm in hoge kwaliteit (HD) en met goed geluid. De films kunnen een verfilmd boek zijn, een filmhuisfilm of een documentaire.

• Aanvang voorstellingen: 19.30 uur, zaal open om 19.00 uur
  • Toegangsprijs: € 7,50 incl. kopje koffie/thee
  • Toegangsprijs (Streams Breede Beek):  € 9,50 incl. een kopje koffie of thee voorafgaand aan de film
  • Op sommige locaties is het mogelijk na afloop na te praten met een drankje op eigen kosten.

Hoe film tickets bestellen?

Online bestellen

• Bestel de tickets online en reken gelijk af via iDeal. De tickets worden daarna naar je gemaild.
  • Op de avond zelf neem je het ticket geprint of op je mobiele telefoon mee.
  • De gekochte e-tickets kan je niet annuleren, maar mocht je onverwachts niet kunnen, dan zijn de tickets wel overdraagbaar aan iemand anders.

Kaartjes voor films die vertoond worden in Theater Streams Breede Beek graag bestellen via de website van Theater Streams Breede Beek.

In de Bibliotheek bestellen

• Koop de tickets voor films in 't Veense Hart en de Kopperhof bij de Bibliotheek (niet tijdens selfservice uren). Betaling kan alleen via PIN.
  • Op de avond zelf neem je het ticket geprint of op je mobiele telefoon mee.
  • Terugbetaling van tickets is niet mogelijk, tenzij een activiteit is afgelast of verschoven. Tickets kunnen wel worden overgedragen aan anderen.

Op avond zelf bestellen

• Je komt op de avond zelf en koopt je ticket aan de deur (betaling alleen via PIN). Bij De Kopperhof is dit niet mogelijk!
  • Het risico hierbij is dat de zaal al vol kan zijn!

Keuzefilm 3 april De Kopperhof

Stem mee op jouw favoriete film!

Naar stemformulier