Binnenkort makkelijker inloggen bij de Bibliotheek!

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, de Iguana App en de online Bibliotheek, waar je behalve e-books ook luisterboeken kunt lenen.

Sponsors

Draag je de Bibliotheek in Hoevelaken, Nijkerk en Nijkerkerveen een warm hart toe? Wilt je dat de Bibliotheek een actieve rol in de samenleving kan blijven spelen? Verbind dan je naam als sponsor aan de Bibliotheek. Er zijn daarvoor meerdere mogelijkheden:

Logo en naam op website

Vermelding op de website van de Bibliotheek: www.bibliotheeknijkerk.nl. De kosten hiervoor bedragen € 200,00 per jaar (excl. BTW). De website heeft ruim 90.000 unieke bezoekers per jaar. Je ontvangt hiervoor jaarlijks een factuur.

Giften door een ondernemer aan een ANBI-instelling zijn als zakelijke kosten aftrekbaar als er met deze giften een zakelijk belang is gediend. Dat is bijvoorbeeld het geval als er belang bij het doel is dat de begiftigde instelling beoogt of als de gift genoemd wordt in reclame-uitingen. Er geldt - in tegenstelling met giften gedaan als privépersoon - geen drempel of maximum. Qua omzetbelasting maakt het niet uit of er wel of geen omzetbelasting op de factuur staat, De eventuele BTW kan terug gevraagd worden bij de Belastingdienst. Stichting Bibliotheken Gemeente Nijkerk is een erkende ANBI instelling.

Sponsoring van activiteiten

Sponsoring van activiteiten (bijvoorbeeld Filmcafé, Leescafé, Digitaal Spreekuur, Digitaal Spreekuur, Peuterochtend, voorlezen, computercursussen, taallessen, VoorleesExpres, etc.) of reclameuitingen van de Bibliotheek (bijvoorbeeld de maandelijkse agenda en affiches die in druk verschijnen).

Advertentie op Narrowcasting

Advertentie op het narrowcasting systeem in beide locaties: ruim 200.000 bezoekers zien je advertentie regelmatig voorbij komen op 3 grote kleurenschermen in Nijkerk en Hoevelaken.

Voor meer informatie: Clingendael Media Groep, Bilderdijkstraat 1, 2513 CM Den Haag, 070-3016662, www.clingendael.com

Sponsoring in natura

Werkzaamheden in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, ondersteuning vrijwilligerswerk, doneren van apparatuur etc.

Belangstelling? Stuur een mail naar: laura.koppenberg@bibliotheeknijkerk.nl