Binnenkort makkelijker inloggen bij de Bibliotheek!

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, de Iguana App en de online Bibliotheek, waar je behalve e-books ook luisterboeken kunt lenen.

Senioren Colleges: Oudheid

Kookworkshop: simpel & gezond koken!

Vacature DigiTaalhuisdocent

Wil jij van betekenis zijn voor mensen die moeite hebben met spreken, lezen en schrijven van de Nederlandse taal in de gemeente Nijkerk? De Bibliotheek Gemeente Nijkerk zoekt een DigiTaalhuisdocent.

Lees meer over vacature

Taalvrijwilligers voor het DigiTaalhuis

Wil je een vluchteling, asielzoeker of kwetsbare anderstalige in de gemeente Nijkerk helpen met het oefenen van de Nederlandse taal? Wat fijn, we kunnen nog veel taalvrijwilligers gebruiken!

Taalvrijwilliger DigiTaalhuis

Taalvrijwilliger voor begeleiding van groepen

Taalvrijwilligers voor Oekraïense deelnemers

Informatiepunt Digitale Overheid

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom langs in de Bibliotheek.

Vandaag open

Bibliotheek Hoevelaken