Binnenkort makkelijker inloggen bij de Bibliotheek!

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, de Iguana App en de online Bibliotheek, waar je behalve e-books ook luisterboeken kunt lenen.

Mama Café

Vraag jij je als “jonge” moeder wel eens af of je het allemaal wel goed doet en hoe het bij andere moeders gaat? Kom dan op woensdagochtend in de even weken om 10.00 uur naar het Mama Café.

Doel van het Mamacafé is om ervaringen uit te wisselen met andere (aanstaande)moeders. Het is een plek om andere moeders te ontmoeten.

Om de week op woensdagochtend (in de even weken) van 10.00 uur tot 11.30 uur zal het Mamacafé Nijkerk geopend zijn. Soms is er een thema of workshop, maar altijd kun je gewoon even samen koffiedrinken en ervaringen uitwisselen.

Vrije inloop tussen 10.00 en 11.30 uur, er zijn geen kosten aan verbonden.
In samenwerking met Gemeente Nijkerk, Speel-0-theek Pinoccio, Yunio/Naviva kraaamzorg, Moeders informeren moeders (MIM), Icare Moeders onder mekoar (M.O.M.), gebiedsteams Nijkerk.

Kijk in de agenda voor de thema's