Binnenkort makkelijker inloggen bij de Bibliotheek!

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, de Iguana App en de online Bibliotheek, waar je behalve e-books ook luisterboeken kunt lenen.

Voorlezen

Voorlezen elke woensdag

Op woensdagmiddag van 15.30 uur tot 16.15 uur wordt er voorgelezen in de Bibliotheek van Hoevelaken en Nijkerk.

In Bibliotheek Nijkerkerveen is er wekelijks Voorlezen met nijntje op woensdag van 16.00 tot 16.30 uur.

Meer informatie en data

Meertalige Voorleesfilmpjes

Bekijk samen met je kind voorleesfilmpjes in het Nederlands, Pools, Turks of Arabisch. Met meer dan 500 prentenboeken is er voor ieder kind wel iets leuks bij!

Naar de voorleesfilmpjes

De Voorleeshoek

De Voorleeshoek maakt voorleesfilmpjes van de leukste kinderboeken. De verhalen worden ondersteund door prenten van het boek en klassieke muziek.

Bekijk de voorleesfilmpjes

Leuke voorleesboeken