Binnenkort makkelijker inloggen bij de Bibliotheek!

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, de Iguana App en de online Bibliotheek, waar je behalve e-books ook luisterboeken kunt lenen.

Walk & Talk

Bibliotheek Nijkerk biedt werkzoekenden de mogelijkheid om elkaar maandelijks op een vaste dag en tijd te ontmoeten. Tijdens Walk & Talk bijeenkomsten kunnen zij ervaringen met elkaar delen, contacten leggen en krijgen zij tips en suggesties die helpen in hun zoektocht naar een geschikte baan.

Tijdens elke Walk & Talk krijgen deelnemers praktische tips over bijvoorbeeld het maken van een goed cv tot solliciteren via LinkedIn of netwerken.

Deelnemers kunnen ook luisteren naar de positieve ervaring van één van de eerdere deelnemers aan een Walk & Talk. Maar de deelnemers leren vooral van elkaar. Want ook als collega-werkzoekenden heb je allemaal je eigen ervaring en je sterke kanten.
Tevens wordt elke maand een ander thema behandeld.

Deelname aan de Walk & Talk is, net als de koffie en thee, gratis. De Walk & Talk bijeenkomsten vinden maandelijks op maandagochtend plaats in Nijkerk van 09.30-11.30 uur.

Overzicht data Walk&Talk bijeenkomsten

Samen solliciteren met Walk&Talk

Samen solliciteren met Walk&Talk is hét sociale, praktische, leerzame en vooral leuke trainingsprogramma voor iedereen die op zoek is naar (ander) werk! Het programma bestaat uit onderdelen die je kan volgen wanneer jou dat uitkomt.

Samen solliciteren met Walk&Talk organiseren we samen met bibliotheken in Nederland. Deelname is altijd kosteloos en vrijblijvend.

Naar samen solliciteren