Contributiennota via e-mail

Bibliotheekleden die de jaarlijkse contributienota op papier ontvingen krijgen vanaf 1 december 2019 deze per e-mail toegezonden. Via een betaallink en door de koppeling met iDEAL kan de nota snel, gemakkelijk en veilig worden voldaan. Voor deze service heeft bibliotheek Gemeente Nijkerk een overeenkomst afgesloten met PayByLink.

Goed voor milieu en lage kosten

Achtergrond van deze betaalservice is dat het printen en verzenden van papieren contributienota’s niet bijdraagt aan een gezond leefmilieu. Denk hierbij aan papier (bomen), gebruik van inkt en transport (uitlaatgassen). Ook zijn de kosten in vergelijk met digitaal betalen hoog. Deze kosten worden doorberekend in het lidmaatschapstarief. Door online te betalen vervallen deze nadelen.

Hoe verloopt het betaalproces?

• Leden ontvangen een e-mailbericht met een betaallink.
• In de e-mail is een knop opgenomen ‘Betaal met iDEAL’.

• Via deze knop verschijnt een persoonlijke webpagina.

• Vervolgens wordt de bank gekozen en de betaling gedaan.

• Bevestiging op het scherm en e-mail: ‘Betaling geslaagd’.

Meer weten?

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de bibliotheek, telefoon 033-2451756 of e-mail naar info@bibliotheeknijkerk.nl.

Wilt u weten of uw e-mailadres voor het ontvangen van de digitale nota nog actueel is? Controleer hier uw e-mailadres.

De Bibliotheek werkt samen met