Bibliotheek gesloten, Afhaalbieb open!

Gepubliceerd op: 19 januari 2021 20:30

In verband met de maatregelen om het Coronavirus terug te dringen, zijn de vestigingen van de Bibliotheek in Hoevelaken, Nijkerk en Nijkerkerveen gesloten tot en met woensdag 26 mei 2021. Maar je kunt wel gebruik van de Afhaalbieb.

Afhaalbieb

• Reserveer je boeken zoals gebruikelijk. Het reserveren van materialen van de Bibliotheek is gratis. Reserveren kan via de catalogus op onze website. Via de zoekbalk op de homepagina geef je een zoekterm in. Klik vervolgens in de resultatenlijst op de gewenste titel en ga door naar ‘Reserveren’. Log in met je pasnummer en wachtwoord en kies de vestiging waar je het materiaal wilt ophalen (alleen Nijkerk of Hoevelaken). Reserveren kan ook via de Iguana app op je mobiel.

• Afhalen van reserveringen: in de hal van vestiging Nijkerk en Hoevelaken staan tijdens de openingstijden reserveringen klaar. Leners in Nijkerkerveen kunnen kiezen waar ze hun reserveringen willen afhalen: Nijkerk of Hoevelaken. Je krijgt bericht als je reservering klaar staat!
    Openingstijden Afhaalbieb: maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur en zaterdag van 10.00 - 13.00 uur (Hoevelaken donderdag gesloten)

• Bezorgbieb: ben je niet in staat of wil je jouw reserveringen niet afhalen, dan kun je gereserveerde materialen laten bezorgen. Ga naar dit formulier om jouw gegevens in te vullen. We bezorgen op maandag, woensdag en vrijdag en alleen in de Gemeente Nijkerk.

• Geleende materialen kun je 24/7 inleveren in de speciale boeken brievenbus bij vestiging Nijkerk en Hoevelaken.

Verrassingstasjes

Je kunt nu ook een verrassingstasjes reseveren. Vind je het moeilijk om zelf een boek uit te zoeken, laat je dan verrassen!

Verrassingstasjes locatie Nijkerk

Verrassingstasjes locatie Hoevelaken

Online Bibliotheek

De online Bibliotheek voor het lezen van E-books en Luisterboeken blijft gewoon open.

We doen onze uiterste best om deze nieuwe lockdown weer zo goed mogelijk door te komen en je zoveel mogelijk van dienst te zijn.

Heb je vragen, laat het weten via info@bibliotheeknijkerk.nl of via whatsapp: 0683582821

Blijf gezond en we hopen je gauw weer te ontmoeten in een van onze vestigingen.