Bibliotheekvestigingen sluiten 2 weken

Gepubliceerd op: 4 november 2020 10:57

In verband met de nieuwe maatregelen om het Coronavirus terug te dringen, zijn de vestigingen van de Bibliotheek in Hoevelaken, Nijkerk en Nijkerkerveen gesloten tot en met woensdag 18 november 2020.

Wat zijn de gevolgen:

• Geleende materialen kun je 24/7 inleveren in de speciale boeken brievenbus bij vestiging Nijkerk en Hoevelaken.
  • Reserveren blijft gewoon mogelijk. Afhalen van reserveringen: in de hal van vestiging Nijkerk en Hoevelaken staan tijdens de normale openingstijden* reserveringen klaar. Leners in Nijkerkerveen kunnen kiezen waar ze hun reserveringen willen afhalen: Nijkerk of Hoevelaken.
  • Bezorgbieb: ben je niet in staat of wil je jouw reserveringen niet afhalen, dan kun je gereserveerde materialen laten bezorgen**. Ga naar dit formulier om jouw gegevens in te vullen. We bezorgen op maandag, woensdag en vrijdag.
  • Alle activiteiten in alle vestigingen zijn de komende 2 weken stopgezet. Deelnemers hebben hiervan inmiddels bericht gehad.
  • Speelotheek Pinoccio in Nijkerk is ook in deze periode gesloten.
  • Afspraken voor Sigma (vestiging Nijkerk) gaan gewoon door. Je krijgt hierover bericht via Sigma.
  • Maak als lid van de Bibliotheek gebruik van de ebooks en luisterboeken via de Online Bibliotheek
  • Of luister naar podcasts zoals bijvoorbeeld Oorlog op de Veluwe.

We doen onze uiterste best om deze nieuwe lockdown weer zo goed mogelijk door te komen en je zoveel mogelijk van dienst te zijn.

Heb je vragen, laat het weten via info@bibliotheeknijkerk.nl of via whatsapp: 0683582821

Blijf gezond en we hopen je gauw weer te ontmoeten in een van onze vestigingen.

Team Bibliotheek Gemeente Nijkerk

*vestiging Hoevelaken is gesloten op dinsdagavond. Vestiging Nijkerk is gesloten op vrijdagavond. Op zondagmiddag zijn de vestigingen ook gesloten. Kijk voor de nieuwe afhaaltijden op de website.

**bezorgen alleen binnen de gemeente Nijkerk