Feestelijke opening Summerexperience 2022

Gepubliceerd op: 28 juni 2022 16:14

Beleef jouw leukste zomervakantie! Van maandag 11 juli t/m vrijdag 19 augustus kan iedereen tussen de 4 en 16 jaar gratis deelnemen aan een uitgebreid activiteiten programma in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen.

Een creatief, educatief en sportief programma samengesteld door Nijkerk Sportief & Gezond, Recreators Sportteam en Bibliotheek Gemeente Nijkerk.

Feestelijke opening
Woensdag 29 juni tussen 14.00 uur en 17.00 uur gaan we alvast de sfeer proeven tijdens de finale van het straatvoetbaltoernooi bij HV Voice (achter Sporthal Watergoor) met springkussens, pannakooi, sport&spel, muziek en lekkers!

Voor de activiteiten die door de Bibliotheek worden georganiseerd, moet je je eerst even aanmelden. Zie knop hieronder.

Naar het volledige programma van Summerexperience

Naar activiteiten van de Bibliotheek