Filmcafé Nijkerk wordt Bioscoop Nijkerk

Gepubliceerd op: 30 augustus 2023 10:30

Nieuwe naam voor de filmvertoningen van de Bibliotheek en Streams Breede Beek

Filmcafé Nijkerk heeft een make-over ondergaan en gaat vanaf nu verder als Bioscoop Nijkerk.

Het Filmcafé begon jaren geleden met het draaien van films in de bibliotheek op een plastic stoeltje kijkend naar een scherm. Sinds 2022 werken de Bibliotheek en Streams theater Breede Beek samen, en deze samenwerking is goed bevallen. Voortaan zijn de films te zien op het grote doek in de mooie theaterzaal van Streams Breede Beek; prachtig geluid en een lekkere stoel, de echte bioscoopervaring.

Waarom zou je nog naar een megabioscoop gaan als je in je eigen woonplaats van intieme filmvertoningen kunt genieten? Kom langs en ontdek het zelf. Er staan mooie films op het programma, met op 13 september als aftrap de film: ‘A Man called Otto’ met Tom Hanks. Voor het complete filmaanbod ga naar de filmagenda. We zien je graag bij Bioscoop Nijkerk.

In Hoevelaken en Nijkerkerveen houden we het intieme karakter van de Filmcafé’s vast. De naam van Filmcafé Hoevelaken en Filmcafé Nijkerkerveen blijft daarom ongewijzigd. Natuurlijk zijn ook daar binnenkort weer mooie films te zien. Kaartjes hiervoor zijn te koop bij de Bieb of via de website www.bibliotheeknijkerk.nl

Naar het complete filmprogramma