Show over democratie in Bibliotheek Nijkerk

Gepubliceerd op: 19 mei 2022 17:06

Donderdag 2 juni staat Stichting Nieuwe Helden in de Bibliotheek Nijkerk met ‘In Search of Democracy 3.0’. Een wervelende combinatie van theater, muziek en directe dialoog met het publiek. Een interactieve show waarin wordt gezocht naar hoe onze democratie er nu uit zou moeten zien. Wat zijn de uitdagingen waar we mee te maken krijgen? Waar liggen er kansen en mogelijkheden?

De dynamische show vertelt de geschiedenis van de democratie in een notendop. Het publiek krijgt volop de mogelijkheid om te stemmen. Daarnaast staat ‘In Search of Democracy 3.0’ garant voor een open en toegankelijke voorstelling. Het publiek wordt uitgedaagd om mee te doen en input te geven.

Over deze show
‘In Search of Democracy 3.0’ speelt met hun live voorstelling op de gaafste locaties in heel Europa. Van raadszalen tot bibliotheken, van theaterzalen tot festivals. Van Berlijn tot Noorwegen en van Haarlem naar onze eigen bibliotheek in Nijkerk. Maar altijd met hetzelfde ingrediënt: de dialoog met het publiek staat centraal.

De Gelderse Vrijheidsdagen
‘In Search of Democracy 3.0’ maakt deel uit van de Gelderse Vrijheidsdagen. Van februari tot en met september 2022 organiseren alle twintig Gelderse bibliotheken activiteiten om de vrijheid te vieren. Dit in het kader van 75 jaar vrijheid, wat door corona is uitgesteld. De Gelderse Vrijheidsdagen worden mede mogelijk gemaakt door Rijnbrink en Provincie Gelderland. Kijk voor meer informatie op www.vrijheidingelderland.nl

Gratis aanmelden kan via onderstaande knop.

Gratis aanmelden