Summerexperience 2023

Gepubliceerd op: 26 juni 2023 14:54

Summer Experience Nijkerk verzorgt tijdens de zomervakantie gratis sportieve, creatieve en educatieve activiteiten voor jongeren en jeugd van 6 t/m 16 jaar. Inschrijven voor deze activiteiten kan vanaf woensdag 5 juli 2023.

Van maandag 10 juli t/m vrijdag 18 augustus kan iedereen tussen de 4 en 16 jaar gratis deelnemen aan een uitgebreid activiteiten programma in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen.

Een creatief, educatief en sportief programma samengesteld door Nijkerk Sportief & Gezond, Recreators Sportteam en Bibliotheken Gemeente Nijkerk.

Feestelijke opening...
Woensdag 5 juli zal de officiële opening plaats vinden bij HV Voice aan de Watergoorweg in Nijkerk.

Vanaf 13.30 uur gaan de hekken open en maken we er een gezellige middag van met springkussens, pannakooi, sport&spel, muziek en lekkers!

Bekijk hier alvast het programma van de activiteiten die de Bibliotheek organiseert.

Voor het complete overzicht van de activiteiten verwijzen wij jullie graag naar de website: https://summerexperience.nl

Inschrijven voor Summer Experience