Voorlezen en bewegen met nijntje

Gepubliceerd op: 15 september 2022 13:56

Sportvereniging DOTO en Bibliotheek Nijkerkerveen slaan de handen ineen en starten het project “voorlezen en bewegen met nijntje”.

Op woensdag 21 september start Bibliotheek Nijkerkerveen met “voorlezen met nijntje”. Sportvereniging DOTO sluit hierbij aan met het “nijntje beweegpleintje”.

Om 15:00 uur wordt het gezamenlijke project feestelijk gestart met het “nijntje beweegpleintje”. Aansluitend wordt er om 16:00 uur voorgelezen in de Bibliotheek. Beide activiteiten vinden plaats bij ’t Veense Hart.

De bedoeling van dit project is om jonge kinderen met hun ouders op een leuke, informatieve en sportieve manier kennis te laten maken met de Bibliotheek en het sporten bij sportvereniging DOTO. Voor de Bibliotheek is het “voorlezen met nijntje” een nieuw project, maar DOTO biedt al een aantal jaar het “bewegen met nijntje” aan voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 6 jaar.

Elke woensdagmiddag
Elke woensdagmiddag van 14:30 - 15:30 uur kunnen kinderen in de leeftijd van 4 tot 6 jaar “Bewegen met nijntje” bij sportvereniging DOTO in sporthal de Baggelaar.

Nieuwsgierig? Kom een keer kijken of schrijf je in voor een proefles via gvdoto.nl.

Aansluitend lekker ontspannen in de Bibliotheek in ’t Veense Hart. Daar wordt elke woensdagmiddag van 16:00 - 16:30 uur voorgelezen. “Voorlezen met nijntje” is voor kinderen t/m 6 jaar. Deelname is gratis.