Vrijwilligers techniek

De Bibliotheek gemeente Nijkerk zoekt vrijwilligers techniek, onder andere voor het Zondagmiddagpodium, wat van oktober tot en maart om de week plaatvindt op zondagmiddag. We beginnen dan rond 14:00 uur en zijn rond half 5 klaar.

Het gaat om het aansluiten en bedienen van zowel beeld als geluidsapparatuur, waar je uiteraard in meegenomen wordt door de huidige vrijwiligers. Ook is er een handleiding aanwezig. We hebben ook een livestream, die ook opgestart en bediend moet worden.

Per zondagmiddag of een avond door de week is er ook een medewerker en een vrijwilliger aanwezig. We hebben een paar technici, dus in overleg ben je ongeveer eens per 2 maanden een zondag aanwezig, en daarnaast een of meer doordeweekse avonden per maand.

Ruilen als je niet kan is mogelijk. Er is een groepsapp voor overleg. Als vrijwilliger ontvang je een gratis jaarabonnement van de Bibliotheek!
Lijkt je dit leuk, reageer dan door een mailtje te sturen naar annie.lausberg@bibliotheeknijkerk.nl

Aanmelden als vrijwilliger