Ruimte huren?

Bij alledrie de vestigingen van Bibliotheek Gemeente Nijkerk kun je ruimtes huren voor een vergadering of overleg.

Bibliotheek Nijkerk

Dagdeel huur leescafé:

• Maximaal 75 personen
  • Partners en non-profit organisaties € 150,00 excl. btw (incl. 20 personen koffie/thee + gebruik beamer/scherm)
  • Bedrijven en andere profit organisaties € 300,00 excl. btw (excl. thee/koffie, incl. gebruik beamer/scherm)
  • Geen eigen catering mogelijk, zowel extra drank als hapjes worden verzorgd vanuit Bibliotheek Nijkerk (i.s.m. catering Bokkers).

Gesloten overleg/studie ruimte

• Maximaal 3/4 personen
  • Per dagdeel (4 uur) € 22,50 excl. btw (incl. koffie/thee (selfservice)

Gesloten woonkeuken

• Maximaal 6 personen
  • Per dagdeel (4 uur) € 41,32 excl. btw (incl. koffie/thee) (selfservice)

Bibliotheek Nijkerkerveen

Neem contact op met Cisca van Drie (beheerder 't Veense Hart)

Bibliotheek Hoevelaken

Dagdeel huur leescafé:

• Maximaal 40 personen
  • Partners en non-profit organisaties € 150,00 excl. btw (incl. 20 personen koffie/thee) (gebruik beamer/scherm in overleg)
  • Bedrijven en andere profit organisaties € 300,00 excl. btw (excl. thee/koffie) (gebruik beamer/scherm in overleg)
  • Geen eigen catering mogelijk, zowel extra drank als hapjes worden verzorgd vanuit de Bibliotheek

Tijdens openingstijden is het afhuren van het leescafé, voor een besloten bijeenkomst, niet mogelijk.

Voor meer informatie: info@bibliotheeknijkerk.nl