Resultaat 61 - 70 (van 128)

• Zwevende gedichten in Bibliotheek Nijkerk tijdens de Week van de Poëzie  Bekijk details

20 januari 2022

Van 27 januari tot en met 2 februari 2022 vindt de jaarlijkse Week van de Poëzie plaats. De Bibliotheek Nijkerk maakt gebruik van de app Wolk die bezoekers gratis kunnen downloaden. Naast de speciaal ingerichte poëzietafel staat een grote kartonnen zuil. Wanneer bezoekers de app Wolk openen en de zuil met hun telefoon of tablet scannen, zien zij de gedichten om zich heen zweven.

• De Bibliotheek blijft open Bekijk details

20 december 2021

Bibliotheken vallen onder essentiële dienstverlening, dit betekent dat de bibliotheken open mogen blijven voor lenen en terugbrengen van boeken, een krant of tijdschrift lezen en voor het gebruik maken van de studie- of internetwerkplekken. Ook de activiteiten kunnen weer starten, dus check onze agenda! Bij een bezoek aan de Bibliotheek gelden de basis coronaregels.

• Bibliotheek helpt bij afspraak boosterprik Bekijk details

20 december 2021

Heb je een brief gekregen over de boosterprik tegen corona? Heb je vragen over de brief of hulp nodig om een afspraak te maken? De Bibliotheek helpt.

• Er zijn weer verrassingstasjes! Bekijk details

16 december 2021

Vind je het niet prettig om naar de Bibliotheek te komen in deze gekke tijden? Maar wil je wel graag blijven lezen? Dan is het voor jou mogelijk om gebruik te maken van onze service om een verrassingstas te bestellen.

• Directeur Bibliotheek Nijkerk vertrekt Bekijk details

16 september 2021

De directeur van de Bibliotheek Gemeente Nijkerk, Roel Zuidhof, vertrekt vanwege een nieuwe functie.

• Bibliotheek en lokale media lanceren platform ‘Kiezen voor Nijkerk’ Bekijk details

14 september 2021

Op de Dag van de Democratie, woensdag 15 september, lanceren de Bibliotheek Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken, omroep A1 Mediagroep en nieuwsmedia nijkerk.nieuws.nl en Stad Nijkerk gezamenlijk het platform ‘Kiezen voor Nijkerk’. Op het platform besteden de vier organisaties in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 veel aandacht aan de verkiezingen en alles wat daarbij komt kijken. Ook schakelen ze de hulp van inwoners in door een speciale verkiezingspoll te houden.

• Bibliotheekmedewerker-flexteam gezocht Bekijk details

13 september 2021

Word jij onze nieuwe, flexibele, collega in de regio Nijkerk? Een flexteam functie met wisselende werktijden en locaties.

• Bibliotheek in de gemeente Nijkerk opnieuw gecertificeerd Bekijk details

3 september 2021

De Bibliotheek in de gemeente Nijkerk heeft opnieuw een officieel kwaliteitscertificaat ontvangen van de Certificeringsorganisatie Bibliotheekwerk, Cultuur en Taal (CBCT). Hiermee voldoet de organisatie aan belangrijke kwaliteitsnormen die gelden voor bibliotheek- en cultuurorganisaties. De Bibliotheek scoorde op alle onderdelen meer dan ruim voldoende. Hierdoor mag de Bibliotheek zich opnieuw officieel ‘openbare bibliotheek’ blijven noemen en zo officieel partner zijn in het landelijk netwerk van...

• Nieuwe activiteitenflyer is uit! Bekijk details

23 augustus 2021

De nieuwe activiteitenflyer voor september/oktober 2021 is uit!

• Bibliotheek draait goed jaar ondanks corona Bekijk details

5 juli 2021

De Bibliotheek in Hoevelaken, Nijkerkerveen en Nijkerk hebben vorig jaar ondanks corona een goed jaar achter de rug. De coronatijd gaf gelegenheid voor innovaties zoals de Afhaalbieb, Thuisbieb en de Bezorgbieb, de mogelijkheden voor streaming van activiteiten en voorleesfilmfilmpjes die via de lokale omroep werden uitgezonden. Dit blijkt uit het jaarverslag van de Bibliotheek over 2020.

Paginanavigatie